« (新聞)年末年始の鷲宮 New year season in Washimiya | トップページ | TVアニメ「けいおん!」ライブイベント ~レッツゴー!~  K-on Concert "Let's Go!" »

冬コミ Comic Market 77

Dec 29th
I arrived Tokyo Big Sight at about 10.30 and lined 30 minutes. I went booths of Lucky Star, Hayate the Combat Butler, K-on, Rumiko Takahashi Works and Aria. I also went to coporate zone and bought outerwear of Lyrical Nanoha and see will-sale figmas of Lum and Kagome.

Dec 30th
I arriver to there at about 8.45 because I as a dealer status and bring my magazines about train tickets.  . I went zones of Haruhi Suzumiya and transportation. I leaved on 15.20 and then I take trains to Shin-yokohama for live concert of K-on.

Dec 31st
I arrived Big Sight at 10.00 and I entered to the building at about 10.45. I went to see Lyrical Nanoha and "et cetra" zone. Also went to computer game area to see some friends.

1日目
10時30分頃に会場に着いて、30分ほど並んで会場に入りました。今回はサークル数の割には結構回ることができました。ジャンル的には、らき☆すた、けいおん!~ハヤテ~留美子~ARIAといった順番でしょうか。
コミケ会場でけいおんのコスを見たのは始めてだったりします。

2日目
サークル入場のため早く起きて会場に8時15分ごろに到着。一般入場後、鉄道スペース、痛車用ステッカー、旅行系、と回って北隣のハルヒ系を回りました。 みくるほんの少なさが寂しいです。東ホールに回り、ぐるぐると。途中、突然ホール内で東方系地区のみ無理やり隔離されて入場は廊下または外のトラックヤー ドのみになっていました。いました。西に戻りしばらく店番をしました。 15時20分頃に会場を後にしました。

3日目
10時過ぎに会場に着き強制的に東の列に回され列に並ぶものの止まらずにだらだら歩き10時45分頃に入場しました。混みまくったアニメ系男性向けエリアで健全本を拾い西に移りお互い至近距離だったリリカルなのはと評論系を回りました。

|

« (新聞)年末年始の鷲宮 New year season in Washimiya | トップページ | TVアニメ「けいおん!」ライブイベント ~レッツゴー!~  K-on Concert "Let's Go!" »

イベント・同人誌即売会 Convention」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.f.cocolog-nifty.com/t/trackback/487205/32953750

この記事へのトラックバック一覧です: 冬コミ Comic Market 77:

« (新聞)年末年始の鷲宮 New year season in Washimiya | トップページ | TVアニメ「けいおん!」ライブイベント ~レッツゴー!~  K-on Concert "Let's Go!" »